📍 FÆNGSLET, Horsens   📅 3. september 2025   🕘 Kl. 08.30–18.00

Konferencen om fremtidens 5-stjernede kundeoplevelser

FiveStar Summit er konferencen for professionelle, der hver dag arbejder målrettet med kundeoplevelser, borgerservice og kontaktcentre. Vi sætter fokus på, hvordan kundernes og borgernes oplevelser skaber konkret værdi i jeres organisation – både i hverdagen og på bundlinjen.

Konferencen for dig, der vil give en extraordinær oplevelse i kontakten med kunder og borgere

Velkommen til en dag, hvor du både får et stærkt fagligt program og mulighed for at slutte af med tapas, bobler og netværk i FÆNGSLETs unikke rammer.

Vi sætter fokus på, hvordan strategiske beslutninger om teknologi og medarbejdere omsættes til kundeoplevelser, der skaber reel værdi for hele organisationen.

Du vil blandt andre møde Kongen af Kundeoplevelser, en fremtidsforsker og en virksomhed, der lever af at omsætte kundetilfredshed til brugbar data.

Du får oplæg og perspektiver fra både eksperter, virksomheder og Miralix’ egne specialister, der hver dag arbejder med at skabe sammenhæng mellem kontakt, data og loyalitet – både hos kunder og medarbejdere.

  • IMG_0864
  • img_0846
  • IMG_0834

Oplægsholdere - opdateres løbende

ian

Kongen af kundeoplevelser

Ian Wisler-Poulsen

Customer Experience-ekspert og bestsellerforfatter Ian Wisler-Poulsen giver konkrete bud på, hvordan virksomheder skaber kundeoplevelser, der huskes – og virker. Med afsæt i servicedesign, adfærd og egne erfaringer fra bl.a. Tivoli, sætter Ian spot på, hvordan man omsætter intention til effekt i mødet med kunden.
anne-marie

Fremtidsforsker

Anne-Marie Dahl

Med afsæt i samfundstendenser og megatrends stiller Anne-Marie skarpt på, hvordan fremtidens kunde- og medarbejderadfærd udfordrer organisationer. Hun giver konkrete scenarier og strategiske greb til, hvordan du bedst navigerer i en virkelighed, hvor forskellen mellem kunder og borgere udviskes – og hvor forandringer kræver klar retning og kommunikation.
flemming

Operationel CX

Flemming Rand og Peter Møller

De to CX-eksperter fra NPS.today viser, hvordan kundefeedback bliver en aktiv del af hverdagen – integreret i forretningssystemer og brugt direkte i drift og ledelse. Du får konkrete eksempler på, hvordan kontinuerlig feedback skaber bedre kundeoplevelser, øget loyalitet og målbar forretningsværdi.
Tonny Sørensen-1-1

Kommerciel strategi

Tonny Sørensen

Hvordan skaber kontaktcenterløsninger reel forretningsværdi – og hvorfor er det afgørende, at teknologien tænkes strategisk? CSO Tonny Sørensen deler Miralix’ syn på kundepartnerskaber, og hvordan de arbejder for at blive en værdiskabende medspiller i deres kunders forretning. Oplægget giver et indblik i, hvordan Miralix’ 2030-strategi former virksomhedens udvikling – og hvad det betyder for både samarbejder og kundeværdi.
lars bo christiansen-1

Teknologisk udvikling

Lars Bo Christiansen

Hvordan balancerer man kundernes behov, teknologiske muligheder og forretningens strategi? IT-chef Allan Riis og produktansvarlig Lars Bo Christiansen giver et ærligt indblik i, hvordan og hvorfor Miralix prioriterer og udvikler sin platform. Du får konkrete eksempler på tekniske beslutninger, der har skabt værdi – og indsigt i, hvordan vi tilpasser vores løsninger til forskellige kundeplatforme og hvad der sker i verdensmarkedet.
MieStattau2024-1

Kunderejsen

Mie Stattau

Hvordan gør man "den gode kundeoplevelse" til en strategisk prioritet – og en konkret praksis? Mie Stattau deler, hvordan IDA Forsikring arbejder med hele kunderejsen gennem statistik, samtaleanalyse og kulturprojekter som "Gæstfrihed", der sætter mennesket i centrum. Et inspirerende oplæg om at koble data, strategi og hverdag sammen til stærk medlemsservice.
1

Cloud-strategier med flere spor

Lone Juric Sørensen

I sit oplæg giver Lone Juric Sørensen, Chef for Fælles IT og Digitalisering, et indblik i Aarhus Kommunes overvejelser og strategi for cloud, datasuverænitet, sikkerhed og de langsigtede digitale mål. Med afsæt i konkrete erfaringer belyser Lone både mulighederne og de dilemmaer, der opstår, når man som offentlig institution bevæger sig væk fra de store tech-giganter og i retning af alternative cloud-leverandører. 
2

Datadrevet organisation

Sune Ryhne Lundorff

Sune deler, hvordan OK arbejder strategisk med optimering, procesudvikling og organisatorisk modning. Du får indblik i, hvordan data og analyser aktiveres i praksis – bl.a. gennem initiativet Drømmekataloget – og hvordan OK forbereder sig på at arbejde målrettet med kunstig intelligens i fremtidens kundeoplevelse.

stjerner

Program

Dagens program er under udarbejdelse. Tilmeld dig eventet eller vores nyhedsbrev, og få løbende besked, når nye oplægsholdere offentliggøres.

 


08.30 - Registrering og morgenmad


09.30 - Velkomst ved Miralix


09.45 - Anne-Marie Dahl
Fremtidens forventninger og hvad de kræver af din organisation. 


11.00 - Mie Stattau - IDA Forsikring
Når strategi, data og kultur smelter sammen om den gode kundeoplevelse

11.00 - Tonny Sørensen - Miralix

Fra leverandør til strategisk partner – Miralix’ kommercielle rejse mod 2030


11.45 - Frokost
Mød Miralix' partnere


12.30 - Lars Bo Christiansen - Miralix 

Teknologi med retning – sådan udvikles til markedets behov

12.30 - NPS.today
Brug data til at forhøjne kundeloyalitet og bundlinje


13.25 - Lone Juric Sørensen

Cloud-strategier med flere spor 

13.25 - Sune Ryhne Lundorff

OK – Fra indsigt til handling i en datadrevet organisation


14.45 - Ian Wisler-Poulsen
Service design og adfærd


15.45 - Miralix
Opsamling på dagen


16.00 - Netværk & bobler
Tak for i dag!


 

Vi tager forbehold for ændringer i programmet

“Interessante oplæg, god forplejning og hyggeligt at møde nogle ansigter fra Miralix real live.”

– CX-ansvarlig, Region Syddanmark

“Super konference”

 – Teamleder, Erhvervsstyrelsen

fivestarsummit_logo